استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال| ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس
سرخط خبرها

حسین‌زاده فصل بعد پیراهن شماره ۱۰ استقلال را می‌پوشد؟

  • کد خبر: ۱۷۴۶۱۹
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
  • ۱
حسین‌زاده فصل بعد پیراهن شماره ۱۰ استقلال را می‌پوشد؟
باشگاه استقلال به توافقات بسیار خوبی با باشگاه شارلروای بلژیک دست یافته و به احتمال زیاد بازگشت امیرحسین حسین‌زاده همین روزها محقق خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پروژه بازگرداندن امیرحسین حسین‌زاده به استقلال هنوز متوقف نشده و مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند این بازیکن را هر طور شده جذب کنند. بعد از تمدید قرارداد سید حسین حسینی و جذب ایمان سلیمی و توافقات با عارف غلامی برای حضور دوباره در استقلال، مسئولان این باشگاه قصد دارند با جذب دو تا سه بازیکن مطرح به نوعی خیال کادر فنی و هواداران را برای حضور مقتدرانه در لیگ جدید آسوده کنند.

درهمین راستا خطیر که به تازگی مسئولیت مهمی را در باشگاه استقلال به عهده گرفته در ادامه مذاکرات خود با باشگاه شارلروای بلژیک توانسته موافقت ضمنی مسئولان این باشگاه را برای بازگرداندن حسین‌زاده جلب کند.


البته طرف بلژیکی به دنبال دریافت مبلغ قابل توجهی است که مدیران استقلال هم راضی شده‌اند تا 500 هزار دلار به این باشگاه پرداخت کنند تا حسین‌زاده به طور قطعی به استقلال بیاید اما طرف بلژیکی خواستار 800 هزار دلار شده است.

در این میان اما حسین‌زاده در مذاکراتی که با مسئول باشگاه استقلال داشته موافقت قطعی خود را برای بازگشت به این باشگاه اعلام کرده است. این بازیکن حتی به سران استقلال اعلام کرده اگر این انتقال به سرانجام برسد، خواستار دریافت پیراهن شماره 10 خواهد بود که اگر چنین شود باشگاه استقلال بدون هیچ مخالفتی پیراهن شماره 10 را به حسین‌زاده خواهد داد تا این بازیکن با افکار آماده‌تر در لیگ بعد حاضر شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
United States of America
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
0
0
به زور از دستش خلاص شده بودیم ، برگشت خورد اومد . جز استقلال بدبخت ، هیشکی اینو قبول نمیکنه !!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->